2014. január 12., vasárnap

l. Began Again




Hola.! meg is érkeztem az első résszel... igen, a 2.-at Anna fogja írni.
Remélem tetszik majd és nagyon örülnék ha hagynátok 
magatok után
nyomot. jó olvasást. 

Begin Again



Lágyan benyomtam a patyolat tiszta üvegajtót, majd széles mosolyt varázsoltam az arcomra, s a felszolgáló lányra köszöntem. A kis kávézóban, mint mindig édes illatok terjengtek. Lassan lecsúsztattam a vállamról a nehézkes táskát, és a pultra tettem.

  -  A szokásosat, Lotte? - szólított meg a lány.

  -  Igen, Abbie. Köszönöm. - mondtam.

Abbigale az asztalhoz lépett, majd egy adag friss, forró presszóval töltötte meg a porceláncsészét. Az orrom frissen sült csokis sütemény illata csapta meg. Tömérdek csokoládé. Mélyet szippantottam az üde levegőből. Lassan Abbiere pillantottam, amolyan " még ezt is a számlához csaphatod " nézéssel. A lány vált vonva, lassan a pult mögé sétált. 

A kotyogó halk zúgása elhallgatott, közben egyöntetű csend alakult ki. Kezeim táskám mélyérve fúrva kutattam a regény után. Néhány összegyűrt vászon takarta. Amint előkaptam a könyvet, az oldalakat egyenként átnyálazva kutattam az eltűnt könyvjelzőt, majd - szinte - falni kezdtem a sorokat. Olyannyira belemélyedtem az olvasásba, hogy egyáltalán nem is törődtem az idő múlásával. Hiszen délután van... már nem terveztem bemenni az egyetemre.

 Lassan elszürcsöltem az utolsó csepp kávét is, majd folytattam az olvasást. Az egyöntetű csendet az ajtónyitással járó bájos kis csengetés törte meg. Tekintetem felkaptam a sorok közül. Az ajtóban egy csokoládébarna szemű, korombeli fiú lépett be. Bájos mosolyt villantott, majd helyet foglalt egy közeli bárszéken.

  -  Egy presszót, ha kérhetem. - intett Abigale felé. 

Abbie legkevéssbé sem titkolva az olvadás jeleit, egy bögrébe csorgatta a kihűlt kávét. 
Bevallom, engem sem hagyott hidegen a látvány. Eleinte igyekeztem úgy tenni, mintha nem érdekelne. Nem sikerült. Arcom elé emeltem a kötetet, épp, hogy felette tökéletesen áttekinthessek. A fiú kacéran elmosolyodott. 

  -  Hm, Sebző Vágyak? - suttogta.

  -  I - igen. Talán, ismered? 

  -  Nem... vagyis nem olvasok efféle könyveket. De, minap a kezembe akadt. Nem rossz választás. - mondta.

Lágyan lehajtottam a szemeim, s magatehetetlen hagytam, hogy a pír elöntse az arcom. 

  -  Mond meg a neved. 

  -  Hogyan? - suttogtam.

Visszakérdeztem... Ugyan tisztán értettem minden egyes szót, mégis visszakérdeztem. Hiszen nem egyszer fordult elő velem, hogy inkább azt hallottam, amit hallani akartam. Az arcom elől lassan leengedtem a könyvet, s szemben találtam magam a kíváncsian csillogó mélybarna szempárral.

 - Megmondanád a neved? Kérlek... - 
harapott telt, rózsaszín ajkaiba.

 - Charlotte... Charlotte Hudson. - nyögtem.

 - Szóval Charl...

 - N - ne. Kérlek ne. Neked csak... Lotte.

 - Értem.

Lágy mosollyal az arca enyhén felderült. Megragadta  közeli szalvétatartót, s egy darabot tornázott ki belőle. A szegecses bőrdzseki belső zsebébe mélyesztette a kezét. Kikotorva a golyóstollat, és az említett szalvétáért nyúlt. Lefirkált néhány számot a papírra, majd kacér mosollyal arcán átnyújtotta azt. Pilláim rebegtetve a " kis cetlire " tekintettem. Minden bizonnyal a fiú mobilszáma díszelgett a tenyeremben. Visszafogott mosollyal lassan a táskám mélyére süllyesztettem. Ajkait halk szusszanás hagyta el. Kétségtelen ; végigmért. 

 - N - nevet is mellékelnél? - dadogtam.

 - Zayn... csak Zayn. - dörmögte, majd a presszó tetején díszelgő, fehér habba nyomta ajkait. Miután maradéktalanul eltávolította a kávét, rám emelte csillogó íriszeit.

 - Szóval... egyetemre jársz?

 - Igen. Irodalom szakra. Időközben ráébredtem, hogy akár, író is lehetne belőlem. 

A gyér borosta alatt lassan elmosolyodott. Székét kissé felém taszigálva a pultra helyezte bal kezét. 

 - Az  „ interview ” - nál dolgozom. A szerkesztőségben, Lotte. Ha gondolod, én segíthetek. - mondta.

 - Nem, azthiszem nem szorulok rá. - közöltem ridegen.

Igyekeztem kordában tartani magam. A legkevéssbé sem akartam görcsösnek látszani. Ilyenkor mindig is próbálom előteremteni a lehető legbájosabb énem..

Zayn némileg közel csusszant hozzám, majd ujjhegyeinek lágy érintése végigfutott a karomon.

  -  Jó lenne közelebbről megismerni téged. - suttogta, már - már alig érthetően.

Igen... átléptem egy pontot. Egy pontot, melyen túl már nem bírtam a nyomást. Előkaptam a tárcám és a pultra helyeztem a pénzt, némi borravalóval megdobva. Szótlan felkeltem a bárszékről, s a csillogó szemű fiú felé tekintettem.

  -  Sajnálom, Zayn. M - mennem kell. - hebegtem.

Sietősen a vállamra dobtam a bőrtáskát. Gyors lépteket intéztem a kijárat felé. Egy kusza pillantást vettetem hátra, majd mélyet szippantottam a levegőből.

 - Hívj, Lotte. - kiáltotta.

Lassan halvány mosolyt erőszakoltam az arcomra és kiléptem a helyiségből. A lábaim mindössze fél utcán át vittek. Egy sarkon egyszerűen megtorpantam. Ekkor gondoltam át az utóbb történteket. Ez... ez túl simán ment. Már - már gyanús. Mondhatni " túl szép, hogy igaz legyen " .Zayn rendes srácnak tűnt. Túl rendes srácnak. Tipikus vicces és közvetlen. Mi van ha speciál névjegykártyát osztogat minden második lánynak? Talán csak játszadozik? Istenem... nem, én vagyok az aki elrontja... Néha nem is értem. Mért kell még az ilyen makulátlan, tőkéletes és egyszerű dolgoknak ilyen komplikáltnak lennie. Szörnyű.

Egészen megfeledkeztem a külvilágról, mikor lelépve a járdapatkáról, a sarkam egy csatornafedőbe bonyolodott. Elvesztettem az egyensúlyom, majd hasra estem London forgalmas, belvárosi útján



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése